maandag 21 oktober 2013

| KCWC |

KCWC … een geweldig initiatief!
En we gingen er op het laatste nippertje aan meedoen, oho. Als dat geen reden is om elke dag een uurtje (proberen) uit te trekken om achter de naaimachine te kruipen, dat weet ik het ook niet meer.
Er liggen immers meer dingen klaar (als in: patroon gemaakt en/of stof geknipt) om in elkaar gezet te worden dan dat ik in een week, maand, … genaaid krijg.

Kleurgewijs viel mijn oog nog eens op een stuk dat er voor mij erg herfstig uitziet en daarom hét perfecte projectje is om mee te beginnen deze week. De start is in ieder geval al genomen en stiekem hoop ik dit morgen af te hebben - als mijn time-management het toelaat uiteraard - zodat ik deze week misschien wel twee projecten kan afmaken.



Enig idee wat dit wordt?
Ik wel!

Wie weet tot morgen,

| billiepop |

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ben ook benieuwd naar wat jij na die mooie vliegende start nog gaat fabriceren deze week (en de weken daarna natuurlijk) :-)

      Verwijderen
  2. Dat ziet er al heel schoon uit!
    Ik duim voor twee (of meer) afgewerkte projectjes deze week... hier zal 't nieten worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci, de duimen zullen nodig zijn :-).
      Uw tekenuitdaging is dan ook niet niks natuurlijk! Van alle markten thuis gij precies, chique vind ik dat! You go!

      Verwijderen

Fijn dat je meeleest, laat je vooral gaan en laat gerust een reactie achter!